Продавець enrandnepr розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
47 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день. Благодарим Вас за увагу. Гарного дня!

+380 (50) 420-72-60
+380 (67) 665-32-92
ул. Космическая, 53 а, Дніпро, Україна
Офісні меблі, комп'ютерні крісла, мягкі меблі

Ергономіка офісних меблів

Ергономіка офісних меблів
офісні ергономічні меблі
Крісло ERGOHUMAN PLUS LUXURY 

Офісна робота - кузня хворих хребтів або чому ергономічні меблі надважливі

Від багатогодинної роботи за комп'ютером насамперед страждає хребет, а разом із ним – і весь організм. Немає жодного органу, який би не зачепив незручний стілець. Порушується постава, через що зросте ризик серцевих захворювань. Страждають і легені, які не можуть повноцінно виконувати своє завдання, доки людина сидить. Ризик одержати ускладнення на цей орган, у тому числі й в ході “модної” нині хвороби зростає у рази. Мало хто з досвідчених офісних працівників може похвалитися здоровим кишківником.

Медики та наука довго і з захопленням перераховують типові хвороби “сидячої роботи” та міркують про важливість ергономіки офісних меблів для здоров'я. До перелічених хвороб можна сміливо додати:

  • остеохондроз та інші недуги опорно-рухового апарату;
  • захворювання судин та серця;
  • проблеми з нервовою системою: головний біль до мігрені, запаморочення, нудота та подібні неприємності. Якщо ви працюєте за комп'ютером, то точно знаєте, про що ми;
  • варикоз долає навіть тих, хто не схильний до нього генетично і швидко псує життя тим, хто успадкував це захворювання;
  • метаболізм уповільнюється, жир, особливо вісцеральний, накопичується швидше.

Естетичні проблеми засмучують нас не менше. Подейкують, офісних трудяг легко впізнати у натовпі. По блідих обличчях. Також через порушений кровотік, лімфотік, та циркуляцію кисню спостерігаються погіршення стану шкіри та волосся, розвивається целюліт та інші проблеми.

І чим більше це питання вивчається, тим більш обговорюваною стає тема ергономічних офісних меблів для роботи за комп'ютером. Що немало важливо, останнім часом питаннями "здорових" меблів та організації праці задаються не лише ортопеди, неврологи та флебологи, а й роботодавці. Дедалі більше керівників переконуються у тому, що хороший співробітник – це здоровий співробітник. Адже незручності, які вони відчувають у процесі багатогодинного сидіння біля монітора, позначаються на продуктивності праці. Та й лікарняних листів доводиться оплачувати менше.

Тож сьогодні екологічна трудова екосистема всередині підприємств розглядається, як шлях до розвитку, ефективності та прибутковості бізнесу.

Розглянемо, що таке ергономічні офісні меблі - корпусні та м'які, для співробітників, для керівника, конференц-зали. Перелічені правила підходять і меблів для дому, адже межа між обстановкою для дому та для офісу поступово стирається, про що свідчать численні опитування меблевих компаній. Офісні стільці та столи стають менш казенними, "одомашненими".

значення слова ергономічні меблі
Стілець Кісса 

Ергономічність офісних меблів – про що мова

Почнемо зі значення слова "ергономічні меблі" для дому та офісу. Це такі крісла та столи, які створюють комфортні та безпечні умови для роботи людини. Вони відповідають основним вимогам:

  • Забезпечувати правильне положення тіла оператора. Так, крісло і робочий стіл повинні бути пропорційними один одному і не сковувати рухи.
  • Бути безпечними у використанні. Конструкція має бути міцною й унеможливлювати травми.
  • Бути мобільними.
  • Надавати можливість регулювати елементи під оператора.
  • Бути простими у використанні.

Простіше кажучи, поняття слова ергономічні меблі розкривається, як меблі, здатні забезпечити комфорт і здорове положення тіла конкретному оператору.

Вибір сучасних меблів для персоналу

Зазначимо: по можливості намагайтеся не надто економити на організації робочих місць для персоналу. Повірте, купити не тільки хороше директорське крісло, а і якісні крісла для персоналу - хороша інвестиція. На Заході компанії давно зрозуміли, що збитки, пов'язані з втратою нормальної працездатності та лікуванням персоналу, значно перевищують вкладення у формування комфортних умов праці (включаючи витрати на ергономічні меблі), і не заощаджують на цьому.

Так, німецькі співробітники сумарно втрачають близька 50 мільйонів годин на рік через проблеми, спричинені сидячою роботою.

Саме тому ціна на офісні крісла на полозах може доходити до 200 євро, а вартість одного крісла для рядового співробітника може до 500-800.

Розглянемо елементарні вимоги до ергономіки робочих місць.

Стіл

Рекомендовані габарити такі:

  • Висота – 68-80 см;
  • Глибина – 80-100 см;
  • Ширина – 80-140 см.

Розберемо їх окремо. Висота столу сімдесят п'ять сантиметрів вважається оптимальною для всіх. Кажуть, жінкам, що сидять нога на ногу, краще вибирати столи вище.

Власникам надто нестандартного зросту чи пропорцій рекомендуємо виготовлення корпусних меблів на замовлення, якщо є така можливість.

Еталон ергономіки – столи з регульованою висотою розташування стільниці. Якщо не можна обладнати ними весь офіс, то рекомендуємо закупити хоча б кілька таких столів. Вони дозволяють не лише підганяти висоту під оператора, а й працювати у двох положеннях – сидячи та стоячи. Чергування положень - "здорове" рішення для постави й організму в цілому.

На своїй фабриці ергономічних меблів ми робимо регульовані столи з електроприводом.

Але повернемось до інших норм ергономіки для робочого столу.

Рекомендована глибина столу – близька 80 см. І не просто так. Монітори стали більшими: найчастіше це діагональ у діапазоні 20-24 дюйми, іноді навіть 27. Монітори в IT-компаніях та у геймерів можуть бути й більше.

За законами ергономіки, що більше монітор, то далі він має стояти. Помножте діагональ на три, і отримайте безпечну дистанцію від очей у сантиметрах. Виходячи з розрахованих даних, вибирайте глибину столу.

Робочий простір стільниці також повинен дозволяти розмістити всі необхідні для роботи гаджети та дрібниці, за принципом "все під рукою". Тому важливо розраховувати й ширину столу. Робиться це так: мінімальна зона комфорту, від ліктя до ліктя дорівнює 60 см мінімум.

поняття слова ергономічні меблі
Кабінет для керівника KBS 

Крісло

Основні ергономічні норми меблів відносно крісла для роботи за комп'ютером - це підйомно-поворотний механізм, можливість задати потрібний оператору кут нахилу спинки й сидіння, підлокітники, помірно м'який наповнювач і оббивка з нековзкої тканини. Основа у вигляді міцної хрестовини з колесами.

Якщо ви закупили такі крісла, значить офісні ергономічні меблі вже забезпечено. Головне не забути й про інші правила: міцність конструкції, пропорційність з габаритами робочого столу та оператора тощо.

Стандартні бюджетні офісні крісла – про елементарну зручність. Якщо вас цікавить підвищений комфорт та ергономічність, варто звернути увагу на більш просунуті моделі.

Так, фахівці рекомендують замовити офісне крісло з сіткою, тобто перфорованою спинкою. Доведено, що вони краще підтримують спину та забезпечують хорошу вентиляцію.

Ще кілька модифікацій, що відрізняють бюджетне крісло від меблів підвищеного комфорту:

  • пінополістирольний наповнювач, який не дає усадки багато років;
  • наявність підголовника та рельєфного валика для підтримки хребта в поперековій області та запобігання викривленню хребта;
  • наявність механізму гойдання;
  • наявність синхромеханізму регулювання тощо.

Найпросунутіші представлені у нас ергономічні офісні меблі на металокаркасі з литого алюмінію оснащені найширшим механізмом регулювання. Крісла повністю підлаштовуються під особливість комплекції оператора та ідеально підходять для людей зростом від 160 см до 2 метрів.

Є також опціональні модифікації типу вбудованих динаміків, масажерів і т.п., але це вже варіанти "на любителя".

Інші офісні меблі

Ми з'ясували, що таке ергономічні меблі для організації робочого місця. Але комфорт важливий не тільки під час роботи, але також під час відпочинку та нарад.

Так, переговори та внутрішньокорпоративні обговорення можуть тривати годинами й тут також важливо забезпечити всім учасником зручність розташування.

Наприклад, столи для переговорних кімнат повинні бути достатньо широкими та високими, щоб залишити достатньо простору для ніг. А класичні стільці для конференц-залу - це меблі з низькою спинкою, сидіння оптимальної глибини та зручні підлокітники. Така конструкція дозволяє знизити напругу в плечові суглоби, шию та коліна, а також забезпечує рівномірний розподіл навантаження на хребет. Ідеальний варіант – крісла на ніжках-полозах.

Важливі й м'які меблі: дивани та крісла для гостей, співробітників та переговорної. У цьому сенсі ергономічні меблі - це ті, що забезпечують позу, в якій розслабляються спина, плечі та шия. Край сидіння зручних меблів зазвичай розташовується на 5-10 см вище лінії стику зі спинкою.

Висота спинки має бути такою, щоб при сидінні розвантажувати м'язи шиї.

Пропонуємо звернути увагу на кабінети керівника на замовлення від Enran. Це меблеві гарнітури підвищеного комфорту, де м'які, корпусні меблі та робоче місце виконані за всіма правилами ергономіки.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner